Perancangan : Impian menjadi kenyataan....

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...
Bersyukur aku ke hadrat ilahi....

akhirnya berjaya juga aku mengapai impian aku untuk membeli sebuah motosikal....

Yang penting... "Beli guna dwet sendiri r,pe barang gune dwet mak bapak"

aku da berjaya kumpulkan RM2***...
dan aku da bayar downpayment....

hehehe...
pahtu aku modified lar....

Sportrim : RM168...
'raga@bakul' : RM20...
Flexible site mirror: RM20...

hehehe...
buat mase nih, nih la dulu...
aku da abis dwet...
hehehe...
6t aku maybe akan ke KL...
coz aku masih ade sedikit money...

hehehehe....



Nih la time aku nk usha motor2...
cari baru la beb,pe brang 'secondhand'...
kepada aZiim jangan terasa kay...

hehehe...

ni kedai dye... "ADVANCE MOTOR @ CHAMPION"....
Huhuhu...



Ni time mase aku suh mekanik modified...
pasang itu ini.... tapi link download untuk tgk lar...
tapi kene mintak permission aku dulu...


Akhirnya inilah moto yang telah aku beli....
simple but i like it...


No plat AGW****

Jangan marah.....

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..