Projek Landskap Semester 3 2DDN 2008/2009

Salam...

Ni aku nk celoteh lak pasal Projek Lanskap grop aku mase Semester 3....
Mase tuh grop aku ade 5 orang iaitu yang terdiri daripada Payche 'Group leader',Aziim,Fendi, apis, n liyana...
tapi last2 grop aku ade masalah n tinggallah 4 orang sahaja...
di mana Liyana tarik diri apabila dibelenggu masalah DUNIA!!!!!!!


hahahaha....

Ketika itu studio master adalah PAK AMIR hensem....
hehehe... PAK DON macho...
and yang best... DR.SU.....

Memang time tuh, Allah je yang tahu...
Mandi tak basah...
Tidur tak lena...
Makan tak kenyang...

Bapak r keje punye la banyak....

tapi akhirnya dapat juga kitorang siapkan keje dengan hanya 4 orang berbanding dengan grop lain yang mempunyai 5 dan 6 orang.....
Rasa bagaikan nak gila....

Projek lanskap masa itu diputuskan oleh En Don...
iaitu di Kawasan Perumahan Setapak Jaya, Setiawangsa dan apa lagi ye....

Tapi yang pasti kawasan group aku ialah Kawasan Taman Rejang termasuklah Kolej Siswa Jaya dan Flat perumahan berhampiran....




Ni antara gambaran rumah yang terdapat di Taman Setapak Jaya tersebut...
Dah la buruk...
kotor pun ada....



Ni antara gambar yang diambil ketika hari terakhir penyerahan tugasan dan pengambilan markah....
tak jelas ckit lar... Ambil gambar menggunakkan handset murah la katekan....
heheheheheh....



Yang nih untuk bahagian aku....
Rumah giler!!!!!



boleh la usha gambar-gambar yang aku da post nih dalam bentuk video nih...

tapi kene la download yea....

ni link dye....

Projek Semester 3


we always frenz....

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..