Perancangan Ketika Kecil

Assalamualaikum...

Erm,korang nak tengok tak perjalanan hidup aku ketika kecil???

Aku dulu belajar di Sekolah Rendah Kebangsaan Clifford...

Nih gambar aku mase darjah tiga....
mase nak amik hadiah nih, Hari Anugerah Cemerlang...



Erm... pahtu nih la gambar aku mase darjah tiga... Cikgu aku waktu tuh, Cikgu Hishamuddin yang skunk nih mengajar di SMK Clifford... Nampak aku tak??? sebelah Sigh tuh....
hahahah...


Pahtu aku sambung pelajaran aku di Sekolah Menengah Kebangsaan Clifford...


Banyak perkara yang aku dapat di Smk Clifford nih...
Erm... Aku aktifkan gak dengan aktiviti di sekolah ini....

Antaranya aku pernah menyertai Sepak Takraw sehingga peringkat negeri....


Erm.. Banyak ag sebenarnye yang boleh aku citer...
buat mase nih,tengok yang nih dlu yea...
hehehe

Tatata...

-p@y Ch3-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..