Sejarah Perancang Payche

Assalamualaikum...

Aku nak bercerita pasal 'Sejarah Kehidupan Aku',sebelum bergelar pelajar planning...

Aku dulu antara old cliffordians... Dari sekolah rendah sehingga sekolah menengah aku belajar di sekolah Clifford... Nape Clifford jer? Actually pegangan aku or prinsip aku.... "Belajar dimana-mana sama sahaja, yang penting hati atau keinginan diri untuk berjaya"....

Korang tau kan dulu aku merupakan Ketua Pengawas merangkap Ketua Pelajar SMC pada tahun 2006.. wahh....
Aku sendiri tak percaye.... Dalam 1300 pelajar,aku yang terpilih...
Dan yang paling membanggakan... Aku pelajar yang pertama memegang jawatan tersebut sewaktu tingkatan 5... Sepatutnya pelajar tingkatan 6 lebih layak kan...
Ish... aku pun tak paham... mungkin takdir aku kot...

Nih gambar aku bersama anak-anak buah....


Ni pula gambar ketika aku belajar di Kelas 5 Sains Tulen 1... Gambar nih je yang tinggal... bersama Pn Nor Ida Selaku guru matematik ketika itu..


Ade gmbar bersama rakan2... Bersama Exco.... Ade lagi yang lain,tapi nih je gambar yang aku jumpa...


Yang las nih, time nak berpisah... Kami buat jamuan perpisahan di 'Rest House' Sg. Perak... Aku duduk bersama exco-exco dalam Majlis Tertinggi Badan Pengawas...


Ni lar dulu sejarah aku ketika sebelum masuk ke UTM
-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..