Selamat Hari Raya DDN!!

Sudah berlalu bulan Ramadhan,
Syawal pula datang menjelma,
Mohon maaf zahir dan batin,
dari hati seikhlasnya.

Assalamualaikum...
Ramdhan telah pergi meninggalkan kita...
Kini syawal pula mengiringi kita dalam kehidupan ini....

Hari ini aku nak bercerita pasal raya dengan Family....
Taun nih family aku sedondon...
Kami bertemakan UNGU..
hahah...
Yang penting,baju yang aku pakai nih,bapak aku yang jahit...
Bukan dibeli yea...
hehehe....

n taun nih,ade banyak perbezaan dalam meraikan Hari Raya..
Aku hanya beraya sakan pada hari raya pertma je pahtu aku mula keje pada hari raya ke2....
Huuhhuuuu... aku budak miskin,kene usaha baru ley capai pe yang aku nak...
btol x???

hehehe...

Selamat Hari Raya....


-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..