Simpanan Perancang..

Assalamualaikum...

Hari ni,aku sebuk giler...
xtau lar,bile boleh rehat nih....

Tapi yang penting,pagi tadi sempat gak aku menyinggah ke Bank CIMB...
Pasni senang la aku nak berbisnes dengan sape2...
Bukan pe,sebelum ini aku ade juga akaun lain contohnya bank rakyat,bank islam,tabung haji...

Tapi semuanya xde CDM... Cash Deposit Machine... CDM yang 24 jam..
So,aku amik jalan mudah dengan membuka akaun di CIMB ISLAMIC...

hehehe...
Deposit sepatutnya RM2o,tapi aku masuk RM***
tiga angka jea..
aku bukan banyak dwet pun...
Simpanan untuk masa depan ag pun...



Yang penting pilih yang islamic yea...
"Dividen not Interest"..
Am i right???
hehehe...
xcaye???



So,try la 6t yea...
hehehe....
-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..