KeNali Famili Perancang Payche...

Assalamualaikum....

Hari ini aku nak perkenalkan famili aku kat korang....
Alhamdullillah...
Semuanya sihat2 belaka... Semoga Allah memberkati keluarga kami....





"Apak, mak, along, angah, acik, 'payche', acu, faten"



Inilah "apak n mak" aku...
Diorang yang selalu bagi dorongan pada aku ketika senang dan susah...
aku masih ingat ketika aku darjah 6 n PMR... walaupun aku xdapat lanjutkan pelajaran ke asrama penuh walaupun result aku ok,diorang tetap bagi semgt kat aku...

Kata2 diorang paling aku ingat sampai skunk:
"atih, belajar mane2 pun same jea... yang penting niat hati tuh... bila da besar 6t, jgn lupa mak,apak, dan adik beradik yang len dan asal usul kamu tuh, banyak beramal sementara berada di dunia nih"

Sungguh aku bersyukur kepada-Nya sebab kurniakan ibu-bapa sebegini...

Ni plak kete apak,aku selalu gak mrembat kete nih tok jalan2... Hehehe..

Hehehe...
Nak tau pasal my adik beradik ...
Jom2 Check it Out....


ALONG....
Yang nih abang aku yang sulung... Besar tak??? hahaha....
Kerja Hospital... Masih Bujang k.... Namun bgtu, aku bakal dapat k.ipar dalam masa terdekat nih...

Tapi yang aku hepy tengok2 abg2 aku, diorang berjaya mengharungi zaman belajar diorang... n diorang dapat pe yang diorang nak....


ANGAH....
Yang nih abg aku yang kedua... Bakal berkahwin hujung tahun ini...
Hehehe... Kerja dengan Lembaga Air Perak...



ACIK....
Yang nih abg aku yang ketiga... muda ag nih... baru 22 tahun kot...
Erm... Abg aku yang nih kerja dengan Majlis Agama Islam Perak...
Yang nih aku kagum coz walaupun SPM jea, tapi boleh dapat kerja dengan usaha yang gigih n xpenah kenal putus asa...

N kemudian adik aku ag 2 orang yea...

ACU....
Da abis sekolah...
tengah cari kerja ag...


Faten...
Yang nih adek aku yang bongsu...
Kalu yang nak masuk line, jumpa abg2 dulu yea... hehehe
ade interview.... hahaha

Setakat nih dulu yea...
Salam...
-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..