Berehat....

Stelah kitaorang pulun habis-habisan,akhirnya kami berjaya menghasilkan pe yang patut...

Aku pulak menghasilkan 'tido' yang patut...
Hahaha...

Letih dowh....
bagai nk giler aku dibuatnye...



Selepas ke JUPEM, aku ke Mcd Ampang bersama Si Dia... Pahtu aku ke Lowyat!!!! ink printer aku da abis... huhu...
pening pale aku dibuatnye... N yang terakhir aku ke Kolej Siswa jaya untuk mensettlekan 'customer kaspersky' aku...
Kirenye aku tak berenti wat pe yang PATUT semalam.....



Akhirnya....
Balik juga aku arini...
Bus PLUSLINER bersama pria Pulapol yang len.... Kiwi,orange,coconut,banana and Lemon... 'Commercial' jea nih... hehe.....

Jam 10.50 pagi aku akan bertolak ke Kuala Kangsar untuk bersama family aku menyambut MENANTU yang pertama dalam keluarga aku....

Tak sabar giler!!!

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..