Finalize Laporan Asas Rujukan!!!!!

Hari ini....

Jam menunjukkan....



Memang meletihkan....
Tapi kawan kite yang satu nih,bagus la... Rajin dan teliti dalam penghasilan keje....
Kene bangga dengan dye nih!!!!!
(*xreti blanje ke, aku da puji ko nih)

Time nih..... Aku kene finalize Laporan Asas Rujukan manakala kawan aku yang seorang nih kene finalize Laporan Awal...
Bagus kan... Kitaorang mesti yang terakhir menyiapkan keje....
ish22...... Kaum 'Adam'... Berubah la kamu!!!!!!!
So...
xpe la kan.... "Pengorbanan itu adalah bermakna jika disertai dengan Keikhlasan"...

Kan2???

Gambar have be removed due the akta & pic owner


So....

Merancang lah untuk berjaya!!!!!
-P@y Che-

Comments

tapibukanaku said…
weh, kantoi ah bilik aku... x mo..
bilik aku, cantik kot...

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..