Keluarga Perancang Payche...

Assalamualaikum....

Hehehe.....
Harini aku nk bercerite ckit mengenai family aku....
wah.... nak tau???

Angah akan mendirikan rumah tangga hujung tahun nih.... Maybe aku akan balik!!!!
nak tahu biler??? rileks la.... 6t akan aku jemput semua yea...

erm,my father paling aku sygi is da best !!!!
my apak telah siapkan pelamin!!!xorder2 kedai!!!
hehehhe....
korang mesti nk tgk kan????aku ade la gmbar 'trial'...

Hehehe...
bapak aku nih cam serba boleh a...
hehehe... bangga diri lak>....

So,korang leh tengok la....
juz trial version je nih!!!!







Aku baru je dapat gambar nih...
hehehe...
sabar nk balik da nih...

Tata...
-P@y Che-

Comments

lagenda said…
Salam Ziarah

Tahniah diucapkan kepada saudara anda selamat pengantin baru

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..