Laporan Penemuan dan Strategi Pembangunan....

Assalamualaikum...

Hari ini sudah masuk beberape hari aku tidak mengupdate blog nih..
Aku cukup sibuk... sibuk dan sangat menyibuk....

Hari ini juga post aku yang ke-100..... Hehehhe... banyak juga yang aku da celoteh kat cni...

Erm.... mengikut tajuk aku nk cerita serba sedikit dan ringkas ini mengenai laporan Penemuan dan Strategi Pembangunan....

Actly aku xley citer banyak...
Grop aku buat untuk Trafik punye penemuan.....

1)Penemuan...
2)Isu dan Masalah...
3)Analisis...
4)Cadangan...

Hahhaa....
Bayak mende yang aku kene catchup nih!!!
tulun la aku nih....

Hahahahha....

hari ini grop aku yang tidak cukup bersedia membuat presentation tanpa persediaan...
3 panel.... n semuanye hancur...
hahahahhaha.....

Yang penting kitaorang ade progress yea........

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..