Projek RT+Kertas Seminar+UPU....

Semakin hari semakin serabut aku dibuat oleh kehidupan sebagai pelajar Perancang Bandar Wilayah...
Tension tak terkate!!!!
Erm.... da terlalu banyak kerja yang aku dapat.....
Xtau mcam mane nk selesaikan semua nih....

Wah!!!!! Bila la nk konvo nih....
erm...
pening & pening aku dibuatnye.....

Trafik.... da semakin sinonim dengan hidup aku.....
masuk je sem, start je projek... meeesti aku bahagian trafik....
ish2....

UpU...
aku tak yakin untuk sambung pelajaran aku ke skudai...
masalah... tetap masalah....
dimana2 kita boleh berjaya....
isyallah... jika aku dtakdirkan olehNYa... aku akan tetap bersama kawan2 aku di Skudai...

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..