Selamat datang Modem Baru...

Assalamualaikum...

Da lama giler aku x post cerita2 baru pasal planning.....
Agpun broadband+modem aku yang dulu hilang entah ke mane...
sedey dowh.... Rm200 melayang begitu sahaja..... Duit yang dikumpul habis begitu sahaja....

Nyaris aku dapat semula sim kad broadband tersebut...
Hahaha... Aku da pegi maxis center kat KLCC...

Yang penting, MODEM!!! tanpa modem,xley dowh....

So.... Harini dengan braninye.... Aku ke Low Yat untuk mencari modem baru!!!!
Hehehe.... Aku mendapatkan maxis usb MODEM yang berharga RM188.... Speed same je dengan Modem lame aku....

Menjadi pilihan hati kerna modem2 yang len semua mahal giler!!!!
hahaah....


Ni la modem aku yang lame.... abis titik peluh selama nih....


Ini yang terbaru!!!! hahahahha.....
Terbaik lar.....

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..