Merantau demi pengalaman....

Assalamualaikum!!!

heheh...

Aku kembali lagi...
Da lame xpost pape kat blog nih...
Kali ini benar2 aku rindu pada kawan2 yang banyak bersama daam 3 tahun ini...
banyak memori tercipta ketika bersama kan...

alhamdullillah...
kini semua sudah pulang membawa haluan masing2...
besh x??
bagi aku... serius!! aku rase nak kembali bersama korang semua!!!

mmmmm...
tapi ape kan daye...

hehehe.. kini aku akan cube menyelami dunia pekerjaan!!!

hehehe... setakat nih da ade 4 interview yang panggil aku... tapi 2 je yang aku pegi,selebihnya TOLAK ar!!

hehehe..

Yang pertama ialah interview dgn syarikat mencari pekerjaan.... yang ini time minggu exam aku pegi... n da dapat respon... tapi biler dye kol n tanye "do u still looking for a job"... aku cakap "NO da ade ar".... hahaha...

malas aku nak layan... n terbaru pada 3 mei aku ke KL semula untuk interview BERNAMA... hahah... interview pada 4 mei... tapi member lak xde kan.. sepi je datang awal ke KL....

hahaha... besh ar interview kali ini...
9 gurl n aku sorang je laki!!! SHIT!!!
tapi xpe.. pengalaman penting.... hehehe......

Besh ar interview kali ini.. macam2 ditanya... jawab je... tapi bile diorang speaking... aku lak yang terabur nak menjawab!!! hahahahah

hahaha.... pape... insyallah aku akan merantau mecari pengalaman dan kejayaan...

jumpe lagi untuk post yang len!!!
yang penting "MERANCANG UNTUK BERJAYA"

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..