Kian Jauh....

Assalamualaikum...

ha.. pe citer kawan2... erm...
rini hari yang paling borin bagi aku...



teringat pulak kat kawan2 aku...
huhu...

Ayah?? aku rase dye keje MYDiN kot......
Aziim? ha, dengar citer g singapore untuk 30 hari mencari cinta sejati...
Apis??? mesti skunk tgh sakan bercuti sambil meneruskan 'tekad'nye...
erm.... paan?? aku ade la kol dye 2- 3 hari lepas kot... erm same je cam dulu... OKL bukan OKU, dok umah jea... hahaha...
Pendi???? xkan xpaham ag.. dye ne ley dok umah.. mesti lar keje kat KL tuh...
btw.. hope kite dapat jumpe lagi pasni...
ha... aku pun ade janji da blanje korang semua kalu aku dapat result 3.**... alhamdullillah.. akhirnya tercapai.... so.. biler nk berkumpul wat program semula... camping ke... jalan2 cari pasal ke... hahaha.. xpun g karoke ke... macam2 lar.. aku belanje ar... hahah..

baru2 nih.. pendi ade bagitahu nak pergi genting sebelum pose nih sesame planner.. tengok la kalu ade rezeki aku pergi...

hahaha..

so.. all da best kay...


-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..