Syukur pada-Nya...

Alhamdullilah...
akhirnya....

Assalamualaikum semua....
pe citer kawan2??
disini la tempat nukilan tentang diriku selama terpisah dari korang(poyo siot)... hehhee...

mesti ade diantara korang yang da bekerja.. ade yang da praktikal(junior)... ade yang bercuti... ade yang masih mencari kerja... ha, yang nih golongan orang cam aku...

hehe.. aku masih mencari2... tapi alhamdullillah.. syukur padanya....
nak tahu x...
aku dapat panggilan minggu nih..

besh siot, minggu nih terase cam minggu aku jea...
akhirnya...
Interview yang aku pergi da panggil!!!
haha..
31 MEI 2010 aku bertolak ke Kuala Lumpur untuk medical Checkup... ingat nk jumpe kawan2.. tapi apekan daya.. semua sibuk kat pulapol tuh...
tanggal itu juga, aku da full checkout dari asrapol... windu siot kenangan kat sane... ;-(

erm...aku wat MC kat Klinik Medic di bangunan KWSP, Jalan Raja Laut... ha, mesti korang nak tahukan keje ape kan.. nih kerja kat BERNAMA....
insyallah aku akan ke PULAU PINANG.....
hampir dekat bangunan Seri Perak...


erm... orang pertama yang mengetahuinya adalah family n si dia yang tersayang... melompat gak ar aku... hahaha... n pada esoknye pule aku dapat call dari abang aku mengatakan aku dapat surat untuk interview suruhanjaya perangkaan kot... untuk jawatan penyelia kontrak banci 2010... entah ar.. xtahu nakg x...

pape pun... syukur aku padaNYA...
aku merancang.. Dia tentukan....

jumpe lagi kawan2.....

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..