Perjalanan ke UTM skudai.. ~26 September 2010~

Assalamualaikummm...

Ha.. da lame giler aku takk berblogging nih... Semenjak 2 menjak nih... bertambah-tambah keje aku.. hahahaha...

Kawan-kawan mungkin da banyak bercerita mengenai ape yang aku nak cerita rini... haha.. so.. Once upon a time...

Setelah penat belajar di KL dulu selama 3 tahun.. akhirnya, tanggal 28 menyaksikan aku menggenggam satu kejayaan dan hasil dari penat lelah 3 tahun di Universiti Teknologi Malaysia...

So.. aku bertolak 26 September ke Johor..... Tapi ku singgah di KL pada malam 26 september tuh... dapat gak aku tengok bandar yang da lame aku tinggalkan itu.. Rase rindu lak nak blaja kat KL cam dulu... G studio dgn kawan2... beli nasi pown kat Kampung Baru... lagi.. kuar hujung minggu pun hanya di KLCC ker.. di Plaza Sg Wang ker.. xpun Times Square.. yang penting Pat Cat, Carrefour... Aaahhh....

Wahhh!!!! aku rindu sangat memori bersama korang semua.....

erm... xpe.. 6t jumpe korang lagi.. INSYALLAH...

So, soknye aku mula bertolak ke Johor-Skudai... fuh... terase kebas jugak bontot aku yang besar nih... haha..
bertolak dalam jam 8.15 pagi dari Bangsar..... dan berenti sebanyak 4 kali... tukar driver... hahha..
ha... Sejurus sampai... aku menggunakan GPS untuk ke 'Homestay' yang da aku tempah..

haha.. semua hotel da penuh.. pelik tol.... tuh yang aku bookin HOMESTAY.... kat APARTMENT SRI AKASIA... 



Erm... Apartment nih ade 3 bilik... puas hati gak...
Hhaha... gambar yang di atas n bawah nih aku copy dari search engine google....


 

Nak masuk area kawasan apartment nih punye la terok.... Safety dye punye la ketat.. nak masuk kene tinggal LESEN.. pe pasal lak pak GUard Pakistan nih mintak LESEN.. nak kuar da kene amik semula....




Bab-bab puas hati memang la PUAS.. harga pun ley tahan... 1 MALAM - RM250...
Haha.. memang kopak dibuatnye...Siap ade kolam renang nih... hahha..


Ha... so tuh pengalaman keempat aku datang skudai... sebelum nih ke UTM Skudai je.. Ini lak terpaksa cari penginapan area skudai... 

Nantikan post akan datang.... My COnvocation @ UTM kali ke-45....



-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..