Adakah aku akan SEMBUH???

Kesian...
Kesian aku lihat En. Rahim (Bapak Sedara aku)....
Terbaring dengan alat sokongan pernafasan....

Bengkak.... Lemah... Terbaring... 
Aku hanya mampu berDOA....
Siapa tahu nasibnya nanti...

Gambar hiasan - Beginilah keadaan pakcik aku.. Tapi rase lagi teruk..

~Katakan TAK NAK pada rokok~

Ingatlah rakan-rakan... mungkin masa ini, anda tidak berasa apa2.. namun di masa depan kelak... korang akan rasa effectnye...

Adakah aku akan senasib sepertinya... Ya-Allah... Bantu lah hambaMU ini... 

Aku kini kembali tersenyumm... Insyaallah...  Ubat?telah aku tinggal kan.. Mampu untuk aku berTAHAN...!!!

-P@y Che-

Comments

tapibukanaku said…
saye bukn perancang! datang nk komen jep! ohoho.. yeah! u will semboh la.. hhaha! doa2.. ohoh..! jngan duk layan blue jep! aish! ahhaha!

yg ikhlas: anonymous!
Faizal said…
haha!!! macam shit!!! blue?? aku layan masjid da skunk... dye da hampir panggil aku.. haha.. ku sahut seruannye...!!

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..