Bi@R diri Berbicara...

Ape yang membuatkan suatu blog itu popUlor.. hahah...
 ~Aizul Marcello~

ini bukan print screen dari laptop tapi pC pejabat.. Ohhh.. tidak... ~xberkat keje2 aku~
Saje usha blog mamat nih.. ~TERBAIK~ la... hahah... tau pe yang  mnarik?? aku suke cra dye story.. Gmbr yang dye amik... Fuh berbakat dOwh.. xmo keje dgn BERNAMA.. sini ade keje kosong fotographer sambilan... nak2?? hahahah...

Muka ade gaye.. Personality 5 bintang aku kasi.. yang len??? no bad.. Patut la ramai follower.. WAWA pown suke kan??
I don't care anymore.. Hahha.. yang penting.. I LOVE U nadwa...

~I know I'm Extraordinary guy~..

hahah.. Teringat lak aku pada mamat SET*N member aku.. FENDY ADENAN... hahah..
"ko pown copyright aizul punye BLOG ke??"
hahaha.. ade gaya same... mesti ko jawab "whatever" kan?

Dari sini aku terjenak.. dalam mase yang same.. aku paham ape yang sorang gurl inginkan...Hahaha!!!... kelakar gak.. kenape aku tergile2kan seorang gurl walaupun ade berlambak ag gurl kat luar sane... x... dye lain dari yang lain... tak same dowh..

haha... mati je ley pisahkan aku dari mengganggu wawa... Sakit BP aku semakin pulih... aku akan bergerak ke mane2 aku inginkan pasni.. "WAWA, jangan terkejut kalu ma terjumpa pa kat MEDAN lak 6t"... hahaha

Post ini mesti buat dye ag benci aku!!! hahaahah.... nak camni... MATI je ley pisahkan perasaan ini.. OK2.. minggu depan aku g KL... Macam2 lak.. NEK aprilia ke BAs? ahhaah.... tak mungkin... "ko punye kete bape CC?".. soklan aziim semalam.. xley blah!!! hahahah..

~KL tunggu aku... AKU DATANG untuk Temui semua Kenangan di SanE!!~

-P@y Che-

Comments

tapibukanaku said…
hahaha! setan tol! da la mention name bapak aku skli! aku saman ko! see u in court! huh! hhaha! ngok! sjujur nye, bloq si aizol tuh, antare inspirasi aku dalam berblog! hahaha! ade mirip e?? ahhaha! cubo ko bukak blog nih, http://bisikbulanpadabintang.blogspot.com/ hahah! ade same ke X? hhahaha! ngok!
Faizal said…
haha.. jgn marah dowh.. gurau je la hanggok!! siot.. emo xabis2...

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..