Cintakan ALLah...

Assalamualaikum...
Kali ini.. Aku juz nak crite kat korang semua.. Hadiah paling bermakne ketika BESDAY aku ke 21 baru2 ini.. 10 NOVEMBER 2010...
Aku dapat satu message dari seorang SAHABAT....
Aku cukup menghargai SMS tersebut..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hati dan Jiwa jika mendekati Allah.. Tidak akan menjadi gundah...

Kasih dan cinta jika untuk Allah... Juga tidak akan gelisah...

Rindu dan Sayang jika hanya untuk Allah... Tetap tidak akan resah...

Doa dan Harapan jika hanya pada Allah.... Tentu tidak akan punah...

Suka dan Duka adalah cinta Allah..

Sehinggalah 1 hari nanti, dye akan menganugerahkan apa yang kita tidak menjangkakannya...
Walaupun mungkin hanya SMS.. aku anggap ia sangat bermakna.. membuatkan aku terpikir panjang... Siapa sangka...  

~Single More Privacy n More Romance~

Hahha... Kelakar dan sedeyh dengan penyataan ini... da macam ape.....

-P@y Che-

Comments

tapibukanaku said…
hahahhahahah! dah macam......
mcam.....
macam........
err..
er..
er...!

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..