Kejayaan cukup menGemBirakaN!!!

Salam..

Semua... Sory da lame xpost pape dalam blog nih.. Aku banyak keje n masalah.. haha..
Hari ni pown kire aku curi2 bukak blog n update tanpa pengetahuan BOS aku!! hahaha..

Arini nk cerita hari paling gembirakan aku.. yeah!!! tapi masih ade yang sedeyh ... xpe la.. kire aku citer dulu episod yang sedeyh nih dulu.. hahah...

KONVOKESYEN UTM kali KE-45

Hahha... erm.. seperti yang aku citer dulu... aku pegi dgn family n kat mane aku tinggal.. hahha...
erm.. kawan-kawan aku maybe da citer dalam FB diorang, twitter, blog... n another la..

Sangka tak sangka... aku dapat Anugerah DEKAN rupenye.... penat gak 3 tahun...

Bermula dengan semester pertama dengan pointer yang agak teruk... satu subjek fail... 2.88, kemudian berakhir dengan pointer akhir.... 3.64... ALHAMDULILLAH...

Actly sepanjang tempoh 2 tahun berakhirnya pengajian... aku dapat satu kuasa sokongan 'W'... yang cukup bermakne untuk membawa aku bersemangat untuk BERJAYA.....

SO.. enjoy picture2 konvo aku.....


Malam Penyampaian Medal...


Yohhhh!! First Class - Alam Bina..


Da lame tak bergambar dengan diorang nih!! nice to see u'ols again...



"Semua ini untuk Mak n Apak yang selalu berkorban dan bersusah-payah untuk ATIH ketika belajar di KL.."
Akan aku kenang segala pengorbanan mereka ini...


Yang ini plak Angah n kak ipar aku.. hahah!

Thanx u'olsss!!!!




-P@y Che-

Comments

tapibukanaku said…
best nye abang dapat medal... suke! tapi, adik rase bullshit sangat pics yg mule2.. damn it! apsal muke aku lak yg terang2! huh! x leh blah.. dag segan silu aku.. kunk lecturer skudai tengok lak.. hahahah!
Faizal said…
hahahah u also bullshit!!!

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..