Kursus Induksi Modul Khusus....

Salam...
da lame aku xberbLoggIng nih... hari ni... jam 2140 - 28 November 2010.. aku meneruskan perjalanan penulisan ini... Ceeewaaaah...

Maybe ade yang tahu... seminggu lepas aku ke Kuala Lumpur... Aku mengikuti kursus untuk pengesahan perkhidmatan aku sebagai dot dot dot.... Bertolak hari isnin tepat jam 8.30 pagi, bertolak dgn kete... Tapi tempat pertama yang aku singgah ialah HOSPITAL SERDANG... Fuh.. sedeyh dowh... hari FIRST jea da ade berita buruk... tapi xpe la... 6t aku crite pe jadi...



Kemudian aku ke DAMANSARA... cari sparepart KETE la... Murah2... tayar 4 bijik baru je RM2**...
yang penting.. pahtu aku checkin hotel.... HOTEL CITIN.. Off Jalan Masjid India... Ha... "nape xamik 'HOTEL CORUS'??" bak kate paan.. siot jea.. Aku nak cari tempat dekat dengan tempat aku kursus la...

So.. xpe la.. then,aku checkin... bilik double bed... borin gak.. Akhirnya, paan menjadi mangsa untuk lepak dgn aku.... ha.. Aku xciter lagi tempat aku kursus bukan???... Ha, aku kene berkursus di KOMPLEKS KERAJAAN BUKIT PERDANA... ade la 1.7KM dari CITIN HOTEL... Kursus plak KURSUS INDUKSI MODUL KHUSUS... kursus pertama untuk aku.. fuh... terasa MALAS giler.. Kursus lak dari 23HB hinggalah 24HB jea.. tapi hari perjalanan adelah 22HB dan 25HB hari balik...

ha.. PEnat dowh.. Hari FIRST jea da macam pe.. Aku gerak pagi... NEK teksi... layan jea la...
Tentatif Hari pertama 23HB macam nih...

8.30 pagi - 10.30 pagi ---STRUKTUR ORGANISASI
11.00 pagi - 1.00 ptng---NILAI ETIKA DALAM PERKHIDMATAN AWAM
2.30 ptng - 4.30 ptng---KEMUDAHAN-KEMUDAHAN PEGAWAI AWAM

Kursus nih cukup best... PENCERAMAH yang ade memang TERBAIK... xde pe yang memBORINkan aku.. Selepas habis je hari pertama... Aku balik...Erm... Datang dengan TEKSI.. Balik dengan JALAN KAKI.. hahaha.. TEKSI xde la.. Bengang tol la...

Akhirnya... pabila sampai di hotel... telefon paan la.. "JOM g ALAMANDA"... untuk ape?? aku nak jumpe seseorang.. Dalam perjalanan ke sane.. tak JADI... so.. aku balik... dalam sampai presint 9.... tapi ape kan daye.. terpakse la... aku balik...

jam 1900 aku makan di SS... hahah.. rindu giler layan masakan di kedai PAK CHAT... hehehe... jam 2030 aku pulang.. dok layan tido kat hotel lak.... yang penting ZZZZzzzzZZZZZ.....

hari kedua kursus.. 24HB.... Sesi dan Modul yang bermula dan berakhir:

8.30 pagi - 10.30 pagi---1 MALAYSIA
11.00 pagi - 1.00 ptng---PERATURAN PEGAWAI-PEGAWAI AWAM
2.30 ptng - 4.30 ptng---EKSPEKTASI ORGANISASI
Gitu la rasenye... hahah.. tapi yang penting setiap CERAMAh ade input yang berguna...serious BESH!!
Las2 dapat gak sijil... "HADIR DENGAN JAYANYA"...

So.. gitu la kehadiran aku di KURSUS INDUKSI ini... tapi aku xblah awal2.. aku lepak2 dgn jejaka2 DDN dari SKUDAI... hahah.. nanti aku citer dalam post len kali.... Memang besh!!.. 
 Tapi aku tetap SUNYI tanpa dia...

**Gambar aku copy dari tenet jea.. jgn marah yea... hhahaha...

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..