Kejayaan bermula dari angan-angan...

Assalamulaikum...
semua... pe cer?? Nyiahaha.. Arini juz nak mengomel2 pasal sumtin.. 
Kadang2 bile aku fikirkan macam btol.. erm... 
Benar ke??? Kejayaan itu bermula dari angan2??
**Ehsan pak google~

Angan-Angan aku -1
Masa nih.. aku baru masuk alam persekolahan... Setiap kali exam jea.. aku mesti termimpi2kan aku dapat result baek.. macam orang len2.. dapat sambung belajar sampai ke universiti luar negara.. tapi akhirnya.. selepas 11 tahun di sekolah menengah dan rendah.. aku dapat jugak sambung.. tapi bukan luar negara.... hehehe...

**Ehsan pak google~
 Angan-Angan aku - 2
Ketika di lebuhraya..."fuyoooo.... mak.. cantik la moto besau tuh~~".... mak pun berkata, " belajar pandai2, bile da keje besa 6t, beli la, mak xlarang"... nyihahaha.. bukan men lagi mase tuh.. punye la aku hepy bile mak berkate gitu... so.. setiap ari aku berangan, bile la aku dapat miliki moto tuh.. nyiahahah... akhirnya.. jeng jeng jeng... Aprilia tertawan di Hati kini.. da pun dapat beli~


Angan-Angan aku - 3
Semasa di sekolah dulu... "raje, macamne ko tackle awek cun tuh"... hahaha... siapa sangka...dulu aku 'bedul'.. aku terlalu asyik dengan zaman keremajaan.. selepas itu, timbul la.. 'hati aku pun ade taman' gak... mencari da terus mencari.. sampai la aku jumpe nadwa... ~she is the best that i ever had~ betol x semua.. mula2 angan-angan kemudian  aku usaha.. baru dpat 'kejayaan' tuh...
**Ehsan pak google~

Angan-Angan aku - 4
Bile ditunjukkan 'medal' oleh ms. Intan tentang kejayaan... siape sangka.. hati tercabar... kini... dan selamanya.. kejayaan menjadi pengukur dalam menentukan kemenangan dan cabaran dalam hidup ini... so.. aku impikan ~first class~ town planning dulu... nyiahaha... aku melonjak dari semester satu sampai la semester akhir.... akhirnye... da dapt satu medal gak~~ selalunye medal sukan je aku dapat... kini 1st class...
**Ehsan pak google~

Angan-Angan aku - 5
Pasal keje.. aku impi dapat keje besar... aku asyik berangan nak jadi bos~~ tapi yang nih belom terkabul kot... hahahaha.... bajet JUSA....
Pape pun... semua itu adalah antara-antara angan-angan yang memang aku impikan... insyallah.. korang semua kalu ade angan2.. cube la berusaha mencapai angan-angan itu... ok2..???

-P@y Che-

Comments

Unknown said…
angan + usaha + doa + tawakal= kejayaan
Anonymous said…
moge tercapai angan2 tu..hee
Faizal said…
betol2...

@loLaa : yeap. dulu sy amalkan DUIT~
Doa+Usaha+ikhtiar+tawakal = kejayaan~

@Misyamissyou : yeah.. insyaallah

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..