PPP - Alhamdullillah..

Assalamualaikum..

hey.. berita gembire beb... dengan sape yea... aku nak berkongsi dengan kegembiraan ini... 
wah... siyes.. aku tengah gembire giler nih... bersabar, kan da ade respon... nyiahahha...

Banyak sudeyh aku mintak keje di tempat lain selepas aku ' dihalau' oleh bos aku untuk cari kerja lain2..


Disamping untuk memudahkan pergerakan pembelajaran aku ini.. nyiahahah.. so.. aku apply la mcam2...

So.. dulu da dapat satu n aku da tolak.. kini dapat lagi satu.. so camne skunk?? nak pegi x?? heheheh... aku mungkin nak pegi... dapatkan pengalaman kan... yang nih bukan kerajaan negeri yea..

Bile?.. minggu depan... insyallah...

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..