Saya suke dengan BERAT saya sekarang!!!

Salam... Salam Malaysia!!

Da lame rasenye aku xhupdate blog nih... sori ar kemelut banyak melanda skunk nih...

Erm.. arini aku nak focus pada berat badan yea... hahahha...

Bermula dari bulan March dan Kini hasilnye??

Ehsan : Pak Google

Ehsan : Pak Google
Ehsan : Pak Google

Mesti g Jogging!!... jgn lupa buat Sit Ups... Ada masa jom TAKRAW~

Tiap-tiap petang peluh membasahi badan....




Aku terus berlari sebab dari situ aku rase bebas... Opss.. bukan lari dari masalah k!


116KG (DULU) - 96 KG (SEKARANG)  = 20 KG!!!!
wait n See.. saya nak turun ag 16KG ag... Adoiiiii...


-P@y Che-

Comments

tapibukanaku said…
muhahahahha! cayok2... kakakaka..!! nk aku upload yg plastik itam x?? kakaka.. ><
Faizal said…
yang itu cam sial.. hahahah..

nih semua ajaran Apez aziz...

*_*

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..