Merancang perjalanan belajar 2....

Assalamualaikum...

korang da tahu pasal kerja part time aku kan...
Tapi yang sedeyhnye,pose nih aku xkeje citu la plak...

tapi...

ak still boleh cari pendapatan lain...
dwet tuh penting untuk menjana kehidupan yang berwawasan...
hahahaha....

aku kerja kt ladang kelapa sawit RISDA...
hehehe... nak tau kat mane aku dapat kerja tuh???
lu pikir ar sendiri!!!!!!


Ni lar time aku naik moto...
tapi bukan 'motor' aku...
hehehe..
On da way untuk ke ladang tuh...


Fuh,lame gak bawak moto,dalam 20 minit ar...
yang kat depan tuh,member sekolah rendah aku...
yang jeep tuh, bapak member aku.... Supervisor RISDA...


da nampak kelapa sawit??/
tapi belom sampai ag ar....

hehehe...

Actuaaly xde gambar ar nk tunjuk kt korang time aku wat keje coz,takut hp aku kotor...

hehehe...


Yang ini nk tunjuk kat kotor giler,coz baru pas hujan...
Tanah lembut r....
Aku tak tipu kan,kotor tuh....
hehehehe...

Saje nak promote member aku nih...
nih dye tgh buat tanda pokok...


ha,mesti korang tertanya-tanya aku buat kerja ape...
aku buat kerja banci pokok dan sebagainya...
senang jer....

ok la... cukup da celoteh aku nih...

tatata...

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..