Keputusan Permohonan Kemasukan ke IPTA (ijazah)

Assalamualaikum...

pe khabar kawan2....

mesti beshkan... biler cek or semak keputusan permohonan kemasukan ke IPta, n dapat sambung.. 'alhamdullillah'....
mesti gembira di hati.... dan yang penting haruslah bersyukur dengan ape yang diberikan oleh-Nya... aku juga turut berasa begitu... dan aku juga tumpang gembira bila kawan2 aku juga turut dapat tawaran sambung...



Alhamdullillah, semua dapat bersambung bersama.. n akan bertemu lagi selepas ini...
papepun,gud luck semua kay... jumpe di sana nanti kelak...

erm.. seramai 22 orang pelajar 3 DDN... maybe hanya akan tinggal 16 orang je yang akan ke skudai... setahu aku... Diha, Raja, kak Pah n Zura tidak lagi akan bersama.. mungkin diorang ade haluan mereka untuk masa akan datang ini...

selain itu.. tak silap aku dalam 16 orang yang terlibat hanya alya seorang jea yang dapat sambung ke kursus lain iaitu geoinformatik... walau dimana sahaja korang berada, aku akan doakan kejayaan korang.. gud luck semua....


-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..