Hujung Minggu yang memborinkan~

Asslamualaikum!!

Hey..Hey.. Hey..
Borin seiyh...
minggu nih rasenye paling memborinkan~
kenape?? aku rase minggu ni la yang aku xde buat pape yang interesting~

**Ehsan Dari Pak Go0gle
**kat bawah nih tentatif aku hujung minggu lepas
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jumaat (14/1/11)
5.30 petang - Gerak balik Hometown
7.30 - Sampai.. (2 jam la chow sebab naek moto je nih)
10.30 malam - tido da.. hahah

Mane pegi masa antara 7.30 - 10.30 malam? aku pegi siap2,solat + dll....
Tengok tb?? xlarat dok pandang tb.. So, jom tido~~

Sabtu (15/1/11)
8.00 pagi - Sudah pegi barang kat pasar
10.00 pagi - jalan2 pusing kuale kasi panas 'kete'...
4.00 petang - pegi mancing kat Sg. Perak - dapat sekor puyu jea (da xde ikan ke Sg. Perak nih)
5.00 petang - main bola n helikopter rc..
11.00 malam - tido!
**Ehsan dari Pak Go0gle
Mane waktu len2?? aku da gune untuk dok baring2 kat umah jea.. (bukan tido ok!)
Serius memang xde bende nak buat!

Ahad (16/1/11)
8.00 pagi - aku basuh kete n lagenda! hehe..
11.00 pagi - buat keje amal, bersihkan rumah mak sedara, ade majlis kawen 6t..
 2.00 petang - layan hidunsetan! hahah
5.00 petang - pegi tgk adik layan Kete rc dan Heli rc..

Fuh~ so... ari last pun cukup menyedihkan.. cam xde pape jea aktiviti!
So, 6t nak plan kasi gegar sikit ini perot~
Kite kasi panjat bukit ke.. 
Pergi memancing kat laut ker..
Kasi pegi make-up kete ke..
kan besh la jugak..
ish2... 

So.. 
So....
So.....

**Ehsan dari Pak Go0gle
~Bosannye~

Arini masuk keje lak~ 


haha.. aku tak puas bercuti di hujung minggu nih~

-P@y Che-

Comments

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..