Kembali Merancang..

Assalamualaikum..

Hey.. Aku kembali merancang~.. 
Setiap hari kite merancang bukan?? hehe
bukan itu maksudnye.. Minggu nih.. aku banyak la plak kejenye...
Aku kene study balik ilmu perancangan..
hehe..

So.. bermulanye episod 'Town Planning"..
haha.. Aku study isu2 semasa.. aku study pasal pe ag erk??


..::: TRANSIT ORIENTED DEVELOPMENT:::..


 


..::: LAND USE :::..

..::: KEBENARAN MERANCANG :::..

 
..::: GIS :::..


...::: TEORI DAN AMALAN PERANCANGAN :::..

setakat ini... ini la dulu... aku pun xberape nak larat study banyak2 nih..
Nyiahaha...
Semua Subjek Diploma jea..
Degree xsampai ag...
hahahahh..

So.. hope berjaya~


Doakan untuk payche yea...

-P@y Che-

Comments

Fiqah Alias said…
merancang memang penting sbb perancangan yg teliti insyaallah akan membuahkan hasil yg berkualiti..=)
ANIS HJ SUKARTI said…
wish u all da best! hehe
Faizal said…
hey! thanx!!!
betol22~
Anonymous said…
teringat kat kawan time belajar dulu...
dia pon amek perancangan bandar gak...
tetiba rindu kampus
Faizal said…
@riz swetheart... memang besh pown kisah2 kampus nih~ heheh
ierayahaya said…
wahh... rjn study.. gud luck!
qasehraihan said…
wowww....gud luck..

sori br dpt dtg, BROADBAND BARU PAS MERAJUK..DH TMBH KUOTA KELAJUAN...terbg duit..haha
Unknown said…
Wah ada plan2 gitu. Semoga dpt mbuat perancangan tu sebaik mungkin
Faizal said…
@jerayahaya : hey! thanx

@qasehraihan : pakailah straemyx!

@Fatin Syafiqa : ish2.. mestilah kene ade perancangan! hehe

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..