Merancang Sejarah...

Assalamualaikum!!
Hai.. lupe nak update Blog semalam...
ha.. arini nak ngomel2 pasal sejarah..

Bak lagu tomok a.k.a New Boyz... Sejarah Mungkin Berulang...
Nyiahaha...

Xde papepun.. Juz nak berkongsi pasal Sejarah...
Kadang2 ade yang berkate2 "Kite perlu merancang masa depan"...
Tapi bagi aku... semua perkara perlu dirancang,,, Setiap mende perlu dirancang... bile tak dirancang, there will be sumtin wrong!!(betol ke speakin aku nih)..

Hahha... Setiap hari aku berdoa...
Semoga sejarah hidup aku menjadi 'Kenangan yang bermakne'...
Sape sangka... tibe2 'engko akan duduk sorang2 n tersengih2 bile engko pikirkan masa lalu'... betol x??
hahaha...

**Teka la mane satu aku!!! hahah...

Gambar nih bukan aku nak rancang ' camne nak jadi kecik2 cam dalam gambar nih'... 
Juz gambar nih menjadi suatu kenangan n pengajaran kepada hidup aku...
Sebagaimana...

Keakraban
+
Keikhlasan
+
Kerjasama
+
Kasih sayang
+
Persahabatan

Ini semua  nilai2 yang perlu... Kalu korang nak tahu kisah disebalik gambar di atas n di bawah ini... Waktu nih,... aku bersekolah di SK CLifford... Time nih, UPSR.. kalu korang nak tau.. gambar di atas nih, waktu kiteorang Juara Bola Sepak Zon Bukit Chandan.. ahaha.. Aku main keeper... tp simpanan! jadi laa...
Sebelum final tuh, pagi, kami ke perlawanan Sepak Takraw.. ha, waktu nih, aku mesti pemain utama.. haha..

Yang aku nak citer.. mase nih... Kami semua bekerjasama... walaupun letih.. kami same2 berusaha.. kami SAMA- SAMA... Dengan semangat kawan.. dengan kasih Sayang cikgu... kami JUARA kedua-dua game tuh...


**Dari kecik sampai la besaq! same je besaq!!! haha.. nape baju aku len?lu pikir la sendiri!

**Mase nih aku form 4 kot.. mase nih Johan Kuala Kangsar!.. haha.. besh kenangan dulu.. tekong kuda yang menjadi!

**Ketika ini lak.. Gol Keeper utama URP club... men bola la plak.. Yang len nih semua senior2 aku~

**Ini adalah career terakhir aku sebagai pemain sepak takraw.. Mase nih, aku men tok UTM... Masum.. Mase gambar nih diambil, kiteorang lepak2 dgn budak2 UTM len kat pusat Skuasy Bukit Jalil...~~
 So.. sejarah cukup bermakne dalam hidup aku.. aku ingin kembali seperti gambar di atas..


**Kepada semua reader... saya masih seperti dulu bukan?? haha.. ini semua hanya lah sejarah!

-P@y Che-

Comments

qasehraihan said…
u can do it!!...hehe

dtg bls drop komen..
Faizal said…
hey... rajin ye akak qasehraihan~

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..