Terima kasih Cinta..

Assalamualaikum....
Da lame aku xpost pape...
Aku busy dengan study... Busy dengan ilmu...
"buat-buat busy actlty"....

Kali ni bukan post mengenai Afgan... Dan juga bukan mengenai blog 'Syamsul Cairol'..

Aku xde komen pape mengenainye... cume ini yang ku dapat...
Hampir 1/2 tahun aku tidak berjumpe dengannya...
Aku hanya sempat breakfast dengannya di Mcd....
Tak banyak yang dibualkan.. sebab dye letih selepas lepak di studio...
Jumlah tahi lalat masih same2... hehe...

Dye cakap dye gemox.. so, aku pown xpaham kenape dye cakap begitu... Aku rase masih same seperti dulu.. mungkin terpengaruh dengan kata2 kawan...

**Pemberian dari seorang insan tersayang

**Pemberian dari seorang insan tersayang

**Pemberian dari seorang insan tersayang
So.. ini... aku tak dapat tafsir pape... cume....

~terima kasih Cinta~ 

Itu sahaja yang dapat aku lafazkan...

-P@y Che-

Comments

Faizal said…
pilihan yang si pemberi sentiasa terbaik~~
tiqa ramlan said…
hehe.. beruntungnye. esok mama saya nak pergi medan.. tak sabar nak dpt hadiah jugak. :)
Habibah said…
daa dpt hadiah...huhu...
xcyber said…
waahh..
best nye dpt hadiah =)
Faizal said…
besh juga rasenye~

hehe...
qasehraihan said…
wah..terima kasih gak la..haha
Faizal said…
@qasehraihan... pe yang terima kasihnye??

hehe
cacing said…
wah!! dapat hadiah seh!! jeles cacing..
Faizal said…
cacing ,ame ley dapat hadiah~
hahahah~
tapibukanaku said…
nk jugak bang pece!!
hahahahhaha!
hahahhaha!

Popular posts from this blog

Kecederaan Lutut (Ligamen Anterior cruciate

Thank you nuffnang !!!

Temuduga SO / Pegawai Penempatan..